Mama ei de leapşă! Că vroiam să mă culc.

Februarie 21, 2008

După ce-mi explică ce-nseamnă, frăţioru’ meu Alin îmi dă o leapşă. Drept urmare:

Ce s-a întâmplat pe 23 mai de-a lungul istoriei: http://en.wikipedia.org/wiki/May_23

Mai jos scriu ce mi se pare mai amuzant, din totdeauna mi-au plăcut mai mult picanteriile din istorie şi din marile evenimente decât evenimentele în sine:

1995Oklahoma City bombing: In Oklahoma City, Oklahoma, what remains of the Alfred P. Murrah Federal Building is imploded.

1985U.S. engineer Thomas Patrick Cavanagh is sentenced to life in prison for attempting to sell stealth bomber secrets to the Soviet Union.

1977 – Two terrorist actions unfold in The Netherlands: Several dozen hostages are taken onboard a train, and about 100 others (mostly children) are held at a Dutch school. The train siege lasts until June 11.

1970 – An outbreak of fire occurs in the Britannia Bridge over the Menai Straits in north Wales contributing to its partial destruction and amounting to approximately £1,000,000 worth of fire damage.

1960Prime Minister of Israel David Ben-Gurion announces that Nazi war criminal Adolf Eichmann has been captured.

1945World War II: Heinrich Himmler, the head of the SS, commits suicide while in Allied custody.

1934American bank robbers Bonnie and Clyde were ambushed by police and killed in Black Lake, Louisiana.

1929 – The first talking cartoon of Mickey Mouse, The Karnival Kid, was released.

Observ că în aceeaşi dată cu mine s-au născut prea mulţi oameni pe care nu-i cunosc şi că toţi au avut înclinaţii spre atât de multe domenii, încât pot să le închid definitiv gura celor care încă mai cred în zodii. Nu ştiu de ce mi-a venit în minte treaba asta. Dar, ca să revin, ori zodia mea e cea mai tare şi gemenii au înclinaţie spre toate domeniile ori zodiile sunt bullshit ş-am terminat povestea.

Din lista celor morţi de ziua mea observ doar pe Augustin Louis Cauchy, pentru cei ce nu ştiu cine e Cauchy: persoana înjurată cu preponderenţă în centrele universitare de profil real/tehnic. Iar potrivirea de nume nu schimbă cu nimic situaţia. Ş-aşa prea puţină lume ştie că-l chema şi Augustin.

PS: Nu dau leapşa mai departe că oricum n-am cui şi chiar dacă aş avea nu le-aş face cine ştie ce trafic; deci la ce bun?Îi dau înapoi lu’ Alin să o-nvârtim între noi pâna ne crapă creierii.

Lasă un răspuns

