mediocrii

Februarie 12, 2008

Ieri am avut neplăcerea să cunosc un om cu mintea atât de îngustă, încât pentru un necunoscător ar fi părut ascuţită.

Sunt convins că fiecare om cu o oarecare forma de inteligenţă, s-a trezit măcar odată în viaţă, într-o ceartă fără sens şi făra argumente plauzibile din partea adversă… Pe scurt fiecare dintre noi s-a trezit măcar odată ţipând din răsputeri adevărul către o clătită. Ieri am avut ocazia să mă aflu în nefericita poziţie de a încerca să-i explic unui profesor universitar că greşeşte la propria lui materie, şi în plus greşeşte pe lucrarea mea 😦 Nu vreau să intru în detalii tehnice dar e ca şi cum am incercat să aduc toate argumentele posibile ca pământul e ‘rotund’ şi se-nvârte în jurul soarelui în timp ce singurul contra-argument al profesorului era: „Nu! Deci… nu! N-are cum! Nu, nu se-nvârte! Sunt un idiot! Un incompetent! Un mare cretin!” etc.

O vorbă bătrânească spune să te fereşti de oamenii proşti că au mintea odihnită; adaug eu: să te fereşti de profesorii care au fost depăşiţi de vreme şi de tehnologie că-s mai proşti decât proştii de rând. (and more stubborned than a mule).

Lasă un răspuns

