Informaţie, intoxicare, monitorizare, haos şi iar informaţie

Februarie 8, 2008

    Azi frăţiorul meu Alin m-a iniţiat într-ale google-reader-ului. Google reader ăsta e un fel de chestie care centralizează o căruţă ‘dă’ alte chestii (asta ca să-nţeleagă omu’ că-s depăşit de situaţie).

…şi începe Gusti să observe o treabă: yahoo search, google search, youtube, wordpress, blogspot, igoogle, google reader, rss feed, xml shit (o gură de aer); newz letter, ziare şi reviste online, subscrieri, înscrieri, posturi, commenturi, spam-uri, mass-uri, ad-uri ş-alte ghiduşii…

Concluzionez eu ca un Moromete al momentului că cineva, undeva, cu multă imaginaţie şi la fel de mult timp de gândit stă la o pipă şi inventează noi metode de a forţa poporu’ să primească doar anumite informaţii, doar din anumite direcţii, prin anumite filtre şi sub strictă supraveghere.

Între timp stăm noi cuminţi şi ignoranţi şi se mai trezeşte câte unul şi-şi dă seama că fratele mai mare Google îi urmăreşte fiecare mişcare. Eu unul era să sar din scaun când am descoperit că Google a învăţat despre mine că-mi plac: femeile, politica şi gadget-urile; eu şi alte sute de mii de bărbaţi. Iar când mi-am dat seama că poporu’ e minţit cu televizoru’ şi toţi halim ce ni se serveşte fără măcar să ne fie foame, mi-am zis eu în gândul meu: „Eh! Asta nu se poate! Până aici!! Adică să-nţeleg eu că cele 5 milenii de manipulare despre care îmi povestea nenea Teodorescu încă nu s-au terminat?!” Nu prietene! Acum doar se rafinează puţin tehnica.

Concluzie?!? în concluzie nu încerca să te împotriveşti sistemului, încearcă să te adaptezi situaţiei. (trad: Nu te pişa împotriva vântului…).

Ş-acuma postu’ ăsta o să-l poată citi oricine dacă intră printr-un link de pe altă pagină sau îl găseşte din întâmplare pe un google sau yahoo search. Şi dacă vrea poate să-l comenteze, copieze, forwardeze, linkeze, să-i subscrie, să-l shareze ş.a.m.d.

Lasă un răspuns

